SOJOWE SŁODKIE PRALINKI dobre na codzień i na urodzinki


Kiedy robiłam WEGAŃSKĄ "NUTELLĘ" Z CZERWONEJ SOI , zostało mi trochę czekoladowej masy, której nie udąło mi się juz upchnąć do słoiczka. Postanowiłam ją wykorzystać i schrzanić kolejne słodycze :D Ponieważ "nutella" nie lepiła się dobrze, postanowłam doblendować do niej kilka fig, aby dodać jej kleiszcza i uformować smakowite kuleczki...

Składniki:

Na masę:

Posypki:
  • Sproszkowany burak
  • Płatki migdałów
  • zielona sproszkowana herbata matcha
Wykonanie:
Figi zalać wrzątkiem i moczyć przez ok pół godziny. Po tym czasie odlać wodę, zblendować i dodać do "nutelli". Z gotowej masy lepić małe kuleczki, Kuleczki obtaczać według uznania w pokruszonych orzechach, sproszkowanych owocach czy warzywach, herbacie itd. Gotowe pralinki schować do zamrażalnika. Sięgać po nie kiedy tylko przyjdzie na nie ochota :) 

A tu pomysł jak wykorzystać pralinki żeby stworzyć wegański prezent:



Taka ręcznie robiona bombonierka podbije serce każdego :) 

Komentarze

Popularne posty