POMARAŃCZOWE SMOOTHIE O PORANKU


Często przed przebudzeniem pojawia mi się przed oczami wizja mojego śniadania... Dzisiaj widziałam kolor POMARAŃCZOWY! Więc nie miałam wyjścia, wrzuciłam do blendera wszystko co w barwie pomarańczowej w kuchni znalazłam...  i schrzaniłam sobie coś baaardzo dobrego.

Składniki:

  • 1/2 papai wraz z pestkami (maja charakterystyczny ostry smak, dlatego zanim się je doda, warto spróbować czy smakują)
  • 1/2 marchewki
  • kilka plasterków imbiru
  • kilka plasterków świeżego korzenia kurkumy
  • odrobina dowolnego mleka roślinnego (w moim przypadku było to ryżowo - migdałowe)
  • garść siemienia lnianego
  • garść orzechów
  • suszona figa
Wszystkie składniki (oprócz bakalii) porządnie zblenduj na koktajl. Siemie lniane wraz z orzechami upraż. Dodaj do koktajlu wraz z figą ;)

Rozkoszuj się pięknym pomarańczowym porankiem :) 

Komentarze

Popularne posty